Balas Dendam

jangan terpedaya dengan nama page ni..hehe, page ni khas untuk makanan idaman yang sentiasa menjadi igauan disini. tak dapat minum milo pun boleh gian dibuatnya. bunyi macam lawak je kan….tapi dalam hati ni…hmmm….. maklumlah sejak azali dah minum milo…..hehehehe….:-)

so kat page ni saya pos apa saja yang saya nak makan tapi tak dapat-dapat di doha tu…layannnnn kan jer la….

1.  duriannnnnn…..sedap dimakan begitu saja…

 

abis woooo….baiknyer licin….tak elok membazir

 

2.  idaman kalbu….besarrrr punyaaaaaaaa!!!

 

3.  yang ni pun penting gak….ehehhh..

 

4.  ayam kampung + telur itik + tempoyak + ikan masin…

 

5.  makan pecal saja..diet tak makan nasi

 

6. karamel…menu wajib kalau bulan puasa

 

7. cheese chocolate coffee cake…3 in 1

 

8.  pulut kuning + sambal udang + rendang ayam kg daun pegaga

 

9.  kuih bakar..all time faveret

 

10.  kuih seri muka, kuih talam kaler & kuih kocok ( dijamin kat arab takde kuih ni)

2 responses to “Balas Dendam

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s