Restoren Arab

inilah restoren arab yang pertama saya masuk di doha.

 

kebab ayam dan daging.

 

tengok tempat bakar roti tu….oven asli ni..

 

 

menu pilihan…..mula-mula makan roti 

yang ni dimakan bersama roti di atas…hommous, salad zaitun, salad grill dan cili kisar.

 

jeng..jeng..jeng….. layan kebabbb la plak..

 

makan..borak-borak…makan..sembang-sembang…makan lagii..

3 responses to “Restoren Arab

  1. tu la deh….aku ingat mana yang tak abis tu nak jer bungkus…tapi diaorg kat sana tak de bungkus2 mana yg tak abis laa…makan jer then tinggalkan. klu nak bwk balik..order lain!!….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s